Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Wed 12 May 2010 - 20:00:45 MET DST

Dnia Wed, 12 May 2010 16:53:46 +0200, RadoslawF napisał(a):

> Skoro mnie przywołałeś to jestem. W tym wątku napisałeś:
> "12 cm wiatrak zaczął leniwie się obracać nie wydając
> przy tym żadnego szmeru. Temperatura 37 stopni. Pasuje teraz?"
> Na zrzucie temperatury są powyżej czterdziestu stopni.
> Wniosek z wymiany zdań = jesteś zwykłym kłamliwym szczylem.
> I faktycznie trollujesz.

Nie doczytałeś. Drugi pomiar w innych warunkach się odbył, tzn. przy
zamkniętej obudowie i nie miernikiem na radiatorze lecz programem jaki mi
zalecono użyć. Doskonale o tych róznicach w sposobie dokonywania pomiarów
wiedziałeś. Dostałeś zdjęcie na którym trzymam miernik w dłoni a sonda jest
w radiatorze. Kolega latet po naszej dyskusji poprosił mnie o dokonanie
pomiaru w inny sposób, co też uczyniłem i otrzymałem odmienne wyniki, choć
bardzo zbliżone.

Być może nie obejmujesz tego swoją inteligencją więc opiszę pobieżnie
różnice pomiarowe. Temperatura spoczynkowa wyszła zgodna jak przy otwartej
i na radiatorze: 29 stopni (miernik zawyżył o 2 więc było tam 27 stopni,
więc na CPU pewnie 29). Jednakże podczas obciążenia nieznacznie wyższa niż
poprzednio na radiatorze: czyli podane wcześniej 37 na radiatorze odpowiada
45 w tym programie.

Jeśli chce Ci się używać szarych komórek i nie masz zapędów trollowych
(choć już wiem, że je masz - patrz niżej) to zauważysz, że obie wersje są
inne lecz jednocześnie PRAWDZIWE. Z mojej strony nie było żadnych
złośliwości bo niby w jakim celu. Nie jestem w konflikcie ani płomiennej
miłości z CPU w moim komputerze więc nie mam powodów do koloryzowania.

Co do algorytmu trollowania Twojego to rozwój sytuacji wyglądał tak:
WYRAŹNIE napisałem, że temperaturę określałem na zasadzie "jest letni".
Tobie to nie starczyło więc "poprosiłeś" (jeśli nieco niegrzeczną odzywkę
tak nazwiemy) o liczby. Zdobyłem te liczby w sposób taki jak potrafiłem
najlepiej - uznałeś, że robię z Ciebie głupka. Pokazałem Ci na zdjęciu
m.in. sposób pomiaru abyś sam zobaczył metodę i wskazania i nie robił ze
mnie jakiegoś trolla. Gdy zastosowałem zupełnie inną metodę pomiarową w
wyniku dyskusji z kimś innym, która wykazała zbliżone wartości wpieprzyłeś
się w wątek z obelgami. Wybacz, ale Twoje postępowanie jest zbieżne z
objawami niezaleczonego ADHD.

Nie mam zamiaru wdawać się w pyskówki z Tobą bo widzę w wątku jaki
prowadzisz z MC, że uwielbiasz infantylno impertynenckie klimaty. Nie
dorównam Ci chamstwem więc spróbuj poszukać sobie kogoś ze swojego
towarzystwa o podobnych preferencjach.

EOT