Re: Karta video do ogladania filmow z kompa na TV

Autor: hiphophurra <hiphophurra_at_gazeta.pl>
Data: Wed 12 May 2010 - 12:05:37 MET DST

Użytkownik "Yakhub" <jszulakiewicz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:0a9d3a0b-abd1-4025-b58b-514dc789db46@j35g2000yqm.googlegroups.com...
On 12 Maj, 01:43, "hiphophurra" <hiphophu...@gazeta.pl> wrote:
> Cześć,
> Nie wiem czy właściwa grupa, ale mam nadzieję,
> że tak.
> Chciałbym oglądać filmy z komputera na ekranie
> telewizora (LCD HD READY). Rozumiem, że
> potrzebuję specjalnej karty graficznej czy raczej
> karty video.
> I tu mam pytanie: jaką w miarę tanią kartę (PCI
> lub na USB) mogę kupić do kompa, żeby oglądać
> filmy na telewizorze i jakiego kabla do podłączenia
> potrzebuję (kompa z telewizorem).
> Zaznaczam, że interesuje mnie tylko ta opcja
> (oglądanie filmów z kompa na TV) i nic innego,
> [...]

Jak telewizor ma gniazdko HDMI, a karta graficzna ma wyjście HDMI lub
DVI to nie potrzebujesz żadnego dodatkowego sprzętu (oprócz kabla).

Dzięki. Poguglałem jeszcze i z tego co ludzie wszędzie
piszą wynika, że warto kupić kartę graficzną ATI z
wyjściem HDMI ale koniecznie w wersji HD2xxx, bo
dzięki temu od razu po złączu HDMI idzie dźwięk na
telewizor.

Niestety jak szukałem na Allegro chociażby, to
karty ATI z wyjściem HDMI są tylko w wersji
HD3xxx i HD4xxx a tych HD2xxx nie ma :(

HHH