Karta video do ogladania filmow z kompa na TV

Autor: hiphophurra <hiphophurra_at_gazeta.pl>
Data: Wed 12 May 2010 - 01:43:40 MET DST

Cześć,
Nie wiem czy właściwa grupa, ale mam nadzieję,
że tak.
Chciałbym oglądać filmy z komputera na ekranie
telewizora (LCD HD READY). Rozumiem, że
potrzebuję specjalnej karty graficznej czy raczej
karty video.
I tu mam pytanie: jaką w miarę tanią kartę (PCI
lub na USB) mogę kupić do kompa, żeby oglądać
filmy na telewizorze i jakiego kabla do podłączenia
potrzebuję (kompa z telewizorem).
Zaznaczam, że interesuje mnie tylko ta opcja
(oglądanie filmów z kompa na TV) i nic innego,
nie chcę więc przepłacać za kartę i szukam w
miarę najtańszego modelu.
Wdzięczny będę za pomoc.
HHH