Re: Czy ktoś ma Seagate 2.5 cala na 7200?

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Sun 09 May 2010 - 16:24:46 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> "Tomasz Jasiński" 5oadu51cgpq8agio2no6q9c2ptg2kbr7kp@4ax.com

> Ale ja chcę szybszy -- najszybszy!
> Wg mnie on jest dwa razy szybszy od WDC skorpiona w błękicie.

Ja mam Momentusa 7200.4 250GB w Lenovo T61 i zazwyczaj głównym
podzespołem, który słyszę jest wentylator. Czasami jednak dysk wydaje
dzwięk podobny do chrupnięcia/stuknięcia co pobudza moją obawy o stan
techniczny dysku. Na szczęście już od ponad pół roku nic się nie stało a
dysk działa nadal z taką szybkością jak nowy. Odnośnie sporych drgań to
u mnie nic takiego nie występuje a nawet jest lepiej niż przy fabrycznym
  WD 5400.

Pozdrawiam
Darek