Re: komputer za slaby na wiele USB(?)

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Sat 08 May 2010 - 15:50:52 MET DST

gruper nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> Odłączyłem później wszystko, została tylko drukarka wpięta bezpośrednio do
> komputera i klawiatura podpięta pod tego huba,
> taka konfiguracja pozwala na odpalenie komputera i później już można
> korzystać normalnie podłączając kolejne urządzenia, zastanawiam się w czym
> rzecz?

OIDP USB normalnie (zgodnie z normami) daje 100mA, 500mA daje po tym jak
urządzenie się dogada z płytą za pomocą drivera. Jak się domyślasz driver
może być uruchomiony po starcie systemu, dlatego jak podejrzewam po
odpaleniu systemu już jest ok, a bez systemu urządzenia próbują wyciągnąć
więcej prądu czego płyta nie lubi.
Przem