Re: Prośba o interpretację wydajności dysku.

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Fri 07 May 2010 - 22:17:32 MET DST

Dnia Fri, 7 May 2010 18:27:04 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Rewelacja!!! Burst (189 MB/s) mniejszy od transferu
> (251 MB/s maksymalnie i 214.9 MB/s średnio)

Właśnie... jak jest transfer mierzony? Czy jego wyższa wartość niż burst
oznacza wpływ cache dysku?

> a obciążenie CPU (-1%) poniżej zera...

A tak, to jakaś ściema. W związku z tym nie wiem czy ten program w ogóle
jest wiarygodny. Ewentualnie N-rdzeniowe procesory nie zostały przewidziane
przez ten program.

> Tylko czas dostępu jakiś duży... Też mógłby być mniejszy od zera. ;)

Zamiast nabijać się to lepiej poleciłbyś jakieś sprawne narzędzie abyśmy
pogadać mogli :-)

> No i od początku dysku do jego końca niemal niezmienny wynik...
> (zarówno transferu jak i czasu dostępu)

To zauważyłem. Zresztą gdzieś wyczytałem, że tak ma być w przyjętym przeze
mnie rozwiązaniu. No i praktyka to potwierdziła.