HP LaserJet P1005 - sterowniki doprowadzające do szału

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 07 May 2010 - 20:01:23 MET DST

Kupiłem wczoraj wymienioną w temacie wiadomości drukarkę. Niby wszystko
w porządku jeśli chodzi o sprzęt i jakość druku. Za to oprogramowanie
doprowadza mnie do szału - próbuję z nim walczyć, ale tylko podniosło mi
ciśnienie. Najpierw zainstalowałem to z dołączonej płyty, potem
ściągnąłem ze strony HP nowszą wersję. Ciągle to samo. W czym problem?
Już piszę.

Po pierwsze ustawienia we właściwościach drukowania są dziwnie ubogie
(już stara, poczciwa "plujka" DeskJet 690C miała o wiele więcej opcji do
wyboru. Domyślnie drukarka za każdym razem proponuje dziwne ustawienie
wydruku - strona A4 w orientacji poziomej podzielona tak, że dwie jej
części stanową zmniejszone strony (jak przy robieniu zmniejszonego
ksero). Żeby dostać normalną stronę A4 trzeba się naklikać.

Co dalej? Druk dwustronny. Wybieram taką opcję, przechodzi pierwsza
część procesu - strony wydrukowane strony lądują w podajniku. Wyświetla
się monit, że mam wcisnąć przycisk "Go" lub OK. Tyle tylko, że ja czegoś
takiego na tej drukarce nie widzę! Jest tylko power...