Re: Dwuramienne dyski twarde.

Autor: gebi <gebi_KASUJ_TOO__at__I_TO_poczta.fm>
Data: Fri 07 May 2010 - 10:59:35 MET DST

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:y7yhluy08gyk.8dlrggj1qlvr.dlg@40tude.net...
> Był 7 maj (piątek), gdy o godzinie 0:13 *zenek* w pocie czoła
> naskrobał(a):
> a ci co pracują w ogródku, żebym mógł kupić sałatę to też niewolnicy?
Jak "zenek" będzie sprzedawał sałatę za 1/10 normalnej ceny czyli po 10gr za
główkę, to chętnie będę u niego kupował codziennie 4 główki przez okrągły rok
;-)
Aha, muszę mieć możliwość odebrania jej w odległości 100m od bloku. Co do cen
marchewki i papieru toaletowego, to chyba też nie trzeba się zapracowywać na
śmierć, żeby je kupić :-)
Najlepsze jest aktualnie powiedzenie: "płacić jak za zboże", które to obecnie
jest w takiej cenie, że niektórzy palą nim w centralnym bo wychodzi taniej od
miału czy węgla - to jest straszne, ale tak jest!
Sorki za OT ale musiałem dokończyć ten temat, bo porównanie było niezbyt
trafione, tzn. mimo, że można zasiać sobie na działce sałatę czy marchewkę, to
można to zrobić w celach wyłącznie hobbistycznych bo nie zejdzie się z ceną
poniżej pewnych kosztów.