Re: Netia-WiFI-WIFI-LAN

Autor: Qlfon <rav_at_life.pl>
Data: Thu 06 May 2010 - 15:22:54 MET DST

astro pisze:

> Access Point z trybem AP Client. Oddzielna kwestie stanowi to, czy podola
> transmisji w FullHD.
Generalnie to nie ma konieczności transmisji FHD. To ma tylko dostarczyć
net do urządzenia. Materiały (filmy, muzyke) do niego dostarczę
"analogowo" na penie lub przenośnym hdd. Chodzi mi tylko o podłączenie
do sieci urządzeń które same z siebie nie maja WiFi...
  A taki Access point z trybem AP Client to będzie wspołpracował z
każdym routerem WiFi?

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)