Karta CF - ozdysk zdjęć

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Wed 05 May 2010 - 19:43:20 MET DST

Polećcie mi proszę
jakiś sprawdzony przez was programik komercyjny
czy darmowy który sprawdził się u Was a który odzyska mi
około 20 zdjęć z karty CF

(prawdopodobne problemy w czasie ściągania zdjęć
przez kabelek USB z zaznaczoną opcją "Usuń z aparatu"
spowodowały że około 20 z 260 zdjęć jest do połowy
po prostu szare - zupełnie bez treści) natomiast miniaturki zdjęć
do czasu ich odświeżenia były ok.)

Zaopatrzyłem się już w przejściówkę CF >> PCMCIA
i inna kartę CF widzę w laptopie jako dysk

Dziękuję

Pozdrawiam

--
Artur Dębski