Re: Jak szybko i jak to sie liczy?

Autor: pk <pinus_beztego_at_epf.pl>
Data: Wed 05 May 2010 - 17:01:16 MET DST

> No i czym te fotki mordujesz bo Adobe jedzie na 1 rdzeniu a Nikon Capure
> NX
> zadowala sie 2GB. Ale na 3 GB lepiej pojedzie.
Robi sie np kilkadziesiat fotek w RAWach i poki co moj LightRoom po wydaniu
mu komendy wyeksportowania do jpgów robi to w nieskonczonosc. Mozna isc na
piwo lub na dluzsza drzemke.
Chcialbym zeby to dzialalo w rozsadnym czasie. Jako, że juz raczej
jednordzeniowych proc nie kupuje sie do domu to wybralem i5 jako
dwurdzeniowy a nie jakiegos Qada.
2 rdzeniowy wlasnie dlatego, ze programy graficzne rzadko wykorzystuja
wiecej niz dwa rdzenie. Teraz mam P4 3,2 GHz i licze na spory wzrost
wydajnosci po wymianie.
Tylko nadal zagwozdka z tymi pamieciami.
Bylem na tej stronie co podal kolega muk powyzej i tam stoi
DDR3-1066/1333
Kupie wiec 1333, niech strace. Zakladam, ze jesli wymagane sa 1066 to
szybsze pamieci dostosuja sie do pracy z nizsza czestotliwoscia.