Re: Jak się zabezpieczyć przed wypaleniem HDD?

Autor: zielony bazyliszek <bazyliszekzielony_at_amorki.pl>
Data: Wed 05 May 2010 - 11:01:07 MET DST

Użytkownik takeshin napisał:

> Jak uniknąć sytuacji wypalenia dysków z ważnymi danymi przez zasilacz?

tak jak pisali - backup. ja np. wazne dane synchronizuje miedzy 3
komputerami, w tym jednym mobilnym. za $20 per licencja mozna kupic
wysmeinity soft, wart dla mnie sporo wiecej (goodsync), ktory w tle robi
cala robote.

wiec to taki nie do onca backp, bo nie zalezy mi na szybkim przywroceniu
systemu, akby cos sie wydarzylo, ale na tym, by dane miec powielone.