star nx15 lub nx1500 - dip switche

Autor: ptoki <sczygiel_at_gmail.com>
Data: Tue 04 May 2010 - 14:15:54 MET DST

Mam taka drukarke. Jest nie do zajechania. A wlasciwie ktos ja
zajechal (mozliwe ze nawet to bylem ja :) ).
Mianowicie chyba sa poprzestawiane dipswitche na glownej plycie.
W sumie nie wiem czy tam bylo gmerane ale od jakiegos czasu drukarki
nie widac pod xp a pod linuxem drukuje jakos niechetnie (nie we
wszystkich trybach rozdzielczosci i nie zawsze).

Czy ktos ma takowa drukarke i moglby sprawdzic jak tam sa ustawione te
przelaczniki? Taki zestawik 8 przelacznikow (chyba niebieska obudowa).
Mam podejrzenie ze jednak sa przestawione i dlatego ona tak glupieje.

--
Lukasz Sczygiel