Re: Nagrywanie DVD-RAM sfiksowalo

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_onet.pl>
Data: Mon 03 May 2010 - 22:44:11 MET DST

W dniu 2010-05-03 22:33, Norbert pisze:
> A gdzie ta opcje znajde w Nero 6? Przejrzalem ustawienia programu i
> kompilacji i nie widze, osleplem chyba :/

Kurczę, na tym kompie nie mam Nero.... tak bym Cię za rękę poprowadził.
Jak pokażesz już mu co ma nagrywać, na tym ostatnim ekranie, gdzie
wybierasz prędkość zapisu, nadajesz etykietę płycie.

Znalazłem taki screen:
http://www.helsinki.fi/atk/neuvonta/ohjehakemisto/pics/nero-image2.jpg

Wg tego obrazka to będzie "Options" przy wyborze nagrywarki.