Re: Komputer sam się włącza

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Sun 02 May 2010 - 10:47:36 MET DST

W dniu 2010-05-02 09:20, Andrzej Libiszewski pisze:

> Przecież jest włączony, tylko w uśpieniu.

Ciekawy jest ten stan uśpienia. Z tego co wyczytałem S3 polega na tym,
że podtrzymywana jest jedynie zawartość pamięci RAM i ew. porty np. USB.
W/g danych technicznych płyty głównej pobór mocy w tym stanie wynosi
poniżej 1W. Napięcie odłączone jest od procesora (w odróżnieniu od S1).
Moja filozofia rozumowania była taka: skoro procesor nie pracuje to
jakim cudem harmonogram zadań (który w domyśle jest programem
komputerowym wymagającym aktywności procesora) może go wzbudzić? Może
orientujesz się jak to działa? Czy harmonogram Windowsowy ustawia
parametry budzenia w BIOSie? Jak to od strony sprzętowej wygląda?