Re: kamerka internetowa - 50metrów - zapis 24h - da się ?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Fri 30 Apr 2010 - 14:42:41 MET DST

news:1n27trbvial8d.dlg@kwinto.prv...

> Użyj dowolnego rpogramu w wersji trial, będziesz miał dwa tygodnie na
> zabawę. Na przykład Visec, CyeWeb, EyeSoft, H264WebCam, NetCamCenter,
> etc.

Ja kiedys potrzebowalem tez takiego softu, ale szczerze mowiac, softy
trialowe maja czesto taka przypadlosc, ze samoczynnie wylaczaja sie np. po 1
godzinie.

Nie pamietam juz jakie softy testowalem, zostalem prz Ferro CCTV 2, a do
tego dorobilem sobie skrypta, ktory monitoruje prace programu :)

A co przepiscy i 50m - proponuje zrob sobie zdjecie swoja kamerka i sprawdz,
czy bedziesz w stanie cokolwiek zobaczyc... stawiam na to, ze nie
bedziesz...

Pozdrawiam
Michal

Pozdrawiam