"HW Interrupts" 25% CPU w idle!

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Fri 30 Apr 2010 - 11:03:11 MET DST

Witam,

Piszę tutaj, choć mój problem ma zapewne charakter sprzętowo-software'owy -
więc proszę o nie wypominanie mi NTG,etc :)

System Vista x64; ostatnio przytrafia mi się (niezbyt często) że CPU
obciążone jest w 25% na luzie (tj. jeden rdzeń mojego quada pracuje na
100%). Task Manager siedzi sobie w trayu, ale nie da się go otworzyć - a jak
już się uda, to pokazuje właśnie owo obciążenie jednego rdzenia, ale w
Procesach nie jest to odzwierciedlone (Idle jest 99-100%)...

Odpaliłem więc ProcessExplorera 64bit, i co widzę: 25% CPU zyżywa proces
"Hardware Interrupts"...

Reboot pomaga - ale co to jest za objaw?

Piotr