HP 6730b, wifi + bt razem

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Thu 29 Apr 2010 - 23:49:33 MET DST

Zaraz mnie szlag trafi z tym chromolonym urzadzeniem.
Ma to to dotykowy pasek do sterowania, miedzy innymi do wlaczania BT i WiFi.
Problem w tym, ze jak wlacza WiFi to wylacza BT i odwrotnie. Instalacja
Wireless Assistanta pomogla tyle, ze widze, ze jak wlaczam WiFi to disabluje
BT i odwrotnie.
Wylaczanie jednego w BIOS, wylaczanie z panela drugiego, a potem próba
wlaczenia obu przyciskiem nie pomogla. Isnalacja najnowszych sterowników do
tego cholernego panela tez nie.
Czy ma ktos pomysl jak zmusic oba urzadzenia do pracy na raz?
Tu gdzie teraz jestem mam siec po WiFi i mysz na BT, uzywanie obu rzeczy
widac to zbytek :/
Przem