Re: Stacje Dyskietek 3.5

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 29 Apr 2010 - 14:44:36 MET DST

On Wed, 28 Apr 2010 23:02:39 +0200, RadoslawF <radoslawfl@wp.pl>
wrote:

>Emulator dyskietki wydziałem w wykonaniu Sony, nie mam pojęcia czy
>zadziała to ze stacjami 720.

Moga być problemy. Sony Floppy Disc Interface for Memory Stick
(MSAC-FD2MA) działa głownie z ich aparatami cyfrowymi Mavica MVC-FDxx
Używałem swego czasu czegoś takiego z MVC-FD65 i o ile w aparacie nie
sprawiało kłopotów to ciężko było znaleźć napęd w komputerze gdue to
od ręki działało. Lepeij było wyciągnąć kartę i przez czytnik z niej
odczytywać. Wiec eni za bardzo pewnei by chciało działać - zwłaszcza
że celem tego adaptera było głównei zwiększenei prędkości zapisu a nei
pojemności nośnika.

Zdrówko