Re: ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania

Autor: GAD Zombie <gad_at_USUN.gad.USUN.art.pl>
Data: Wed 28 Apr 2010 - 11:49:02 MET DST

> No to zapewne. Na to jestem przygotowany ;) Ale jak nic nie robi (desktop
> windowsów) to też się mocno grzeje?

Grzeje sie, ale nie tak mocno. Robi sie po prostu cieply. I tyle. Nie
mozna mu zaslaniac kratki od wentylatora (jest z lewej strony) i troche
sie z tym musze pilnowac, bo latwo to zrobic przypadkiem.

> I podobno nie działa na nim eeectl którym można regulować wentylator...

Nie wiem, nie probowalem. Ale naprawde (na razie) jest taki cichy, ze
zupelnie nie przeszkadza, ze sie kreci.

> A takie pytanko: w jakim kolorze masz tego netbooka? Gdzieś wyczytalem, że
> inne niż czarne nie są błyszczące ale to wydaje mi się coś mało
> prawdopodobne.

Czarny i jest bardzo blyszczacy. Czytalem wczesniej, ze bardzo sie
brudzi obudowa i zostaja slady palcow, ale to mocna przesada. Jak ktos
ma brudne paluchy to moze ;), ale ja z tym nie mam problemu. Po prostu
mozna go przecierac raz na czas i tyle. Nie widzialem innych kolorow
osobiscie, ale tez watpie, zeby inne nie byly blyszczace. Przeciwnie -
czytalem raczej, ze wszystkie sa blyszczace.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/