Re: Dziwny pad kompa [długie].

Autor: RadekD <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Apr 2010 - 09:40:23 MET DST

Więc tak:

-BIOS na default
-procek, RAM nie kręcone
-napięcie oczywiście mierzone miernikiem zewnętrznym
-chipset na nForce ma tylko malutki radiator
-jeśli było by to przegrzanie to komp powiesiłby się
        w momencie rozpakowywania CAB podczas instalacji Okienek, a
        wieszał się dokładnie w momencie naciśnięcia na "Start"
-zgrywałem dane z HDD (WD 200GB SATA) na innym kompie 60GB poszło
bez najmniejszego problemu - choć zdziwiło mnie, że był bardzo ciepły
-gdyby było coś nie tak w połączeniu płyta-HDD to myślę, że
powiesiłby się podczas trwającej 40 minut instalacji Windowsa a
nie 2 minuty po odpaleniu

Z wszelkich uwag pozostaje mi:
-podmienić zasilacz na taki 100% pewny
-sprawdzić czy procek nie jest uszkodzony mechanicznie
-jakim narzędziem sprawdzić czy przeprowadza poprawne obliczenie i
czy rejestry nie są uszkodzone ?
-odpalić Knoppixa bez podłączonego HDD

Myślę, że powodem może być CPU - może ma uszkodzony jakiś rejestr, do
którego Okienka się odwołują gdy wywołuję Start.