[zasilacz] co jest teraz na modzie?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Tue 27 Apr 2010 - 19:24:49 MET DST

Witam

Stary i dobry ModeCom ATX-300GTF niestety po 7 latach daje znać że się
zmęczył.
Robił sobie chłodny restart jeden czy dwa ompa. Wymieniłem spuchniete dwa
kondensatorki. Reszta płaściutka ale pewnie niedługo także sobie da znać.

Co teraz jest "modne" czyli niedrogie a dobre?
Jakieś w ogóle lekkie te konstrukcje teraz są. Mój ModeCom kupowany był "na
wagę", teraz 4 sztuki tyle waża co on jeden.

Zasila to C2D 2.66GHz, 2GB, GF 7600GT, dysk, nagrywara, SBLive, wypasiona
płyta na P35 i starcza.

Ewentualnie wymienię reszte kondziołków i znowu 7 lat spokoju... chyba.

--
Irokez