Niskobudżetowy upgrade komputera

Autor: PJP <ppodsia.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Apr 2010 - 16:49:15 MET DST

Witam

Zamierzam zmodernizować trochę komputer, przy dość niskich nakładach
finansowych. Idea jest taka, żeby zostawić co się da z obecnego komputera i
wymienić płytę główna, procesor, grafikę. Komputer do typowych zastosowań
domowych, chociaż czasem zdarza się edycja wideo/foto, czasem jakaś gra
(powiedzmy coś w stylu W40k DOW2, DMC4 może coś nowszego).

Z przeglądania netu wypadły ze dwie opcje:
1. Jakaś płyta na G33 + Dual Celeron E3200 i ew. trochę podkręcić jeśli
zajdzie taka potrzeba (podobno łatwo się podkręca ten procesor).

2. np. ASRock N68C-S + Athlon II X2 245

do tego myślałem o Radeonie HD4670 lub czymś zbliżonym (nie upieram się przy
ATI), pamięci DDR2 mam (2GB) - razem góra 600 zł.

I teraz moje pytanie. Która opcja wydaje Wam się bardziej rozsądna (daje
większe szanse na łatwiejszy upgrade w przyszłości)? Jeśli macie jakieś inne
sugestie to będę wdzięczny za podzielenie się nimi.

Z góry dziękuje i pozdrawiam
Piotr Podsiadły