Kamerka podłączona do USB widoczna przez LAN ?

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Tue 27 Apr 2010 - 06:04:31 MET DST

Jest sobie stareńka (z epoki Pentium III ) maszyna testowa z
Windows 2003 SBS i chciałbym przy jej pomocy monitorować
kamerką podłączoną przez USB serwerownię.

Polećcie mi proszę jakieś rozwiązanie jak "wpuścić"
sygnał z kamery USB do LAN tak aby móc obejrzeć
obraz na innym PC ?

Próbowałem Skype - wiesza się i raczej nie chcę w tej chwili
dochodzić dlaczego (czy to przez system czy sprzęt)

Podglądanie pulpitu przez RDP to raczej takie
nieeleganckie i niewydajne rozwiązanie dla kamery
(chciałbym też móc zdalnie przez Internet zobaczyć co się
dzieje w serwerowni o ile będzie to możliwe)

Z góry dzięki

Pozdrawiam

--
Artur Dębski