Re: Dziwny pad kompa [długie].

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Mon 26 Apr 2010 - 22:54:26 MET DST

> Knoppix oczywiście prosto z płytki.
> Zasilacz sprawdzony miernikiem - napięcia 5V i 12V jak najbardziej w
> normie.
> Po wgraniu najnowszego BIOSu (1011 dla Asusa K8N) wszystko się
> wiesza tak samo jak wcześniej. Nie widzę jakiejkolwiek prawidłowości.

Ja bym jeszcze raz przyjrzał się dyskowi
co mówi SMART ? są jakieś ostrzeżenia ?
(obejrzyj przez np.: HD Tune Pro )
Też mi się kiedyś wydawało że mam dobre dyski
i nie wiedziałem dlaczego maszyna mi się wiesza
dopóki nie zajrzałem do SMART - po kilka parametrów z
ostrzeżeniami mimo że chkdsk coś tam naprawiał

Pozdrawiam

--
Artur Dębski
http://blogit.one.pl