Re: Dziwny pad kompa [długie].

Autor: Olek <alexhawk_at_dupaonet.pl>
Data: Mon 26 Apr 2010 - 21:42:05 MET DST

On 2010-04-26 14:44, RadekD wrote:

> Dysk sprawdzony narzędziami od producenta WD - za pierwszym razem -
> jakiś drobny błąd - kolejne przejścia bezbłędnie (włącznie ze skanem
> powierzchni).
> Pamięć kilka przejść MemTestem86 - zero błędów.
> Podmieniona grafika - nic nie daje.
> Przywrócone ustawienia domyślne w BIOS - nic nie daje.
>
> Jakieś pomysły co to może być ?

stawiam na problem stabliności napięcia płyta główna -> procesor, albo
problem za procesorem (jakieś mikrouszkodzenie)...
Miałem takie same wariactwa - system normalnie wstawał ale tylko coś
zacząłem robić to się "zamrażał"... Myślałem że to jakiś trojan, więc
zainstalowałem Spybota - przy uruchamianiu zamrażał się dokładnie w
jednym miejscu pasku postępu...
Diagnoza - niestabilne napięcie procesora
Naprawa - wymieniałem kondensatory (niektóre już nieźle spuchnięte)...
Płyta gigabyte czy coś...
Nigdy bym nie powiedzial, że to to , a jednak...