Re: Grafika do PCI-E x 4

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Mon 26 Apr 2010 - 17:25:30 MET DST

Użytkownik "PeJot" <Pejot@o2.pl> napisał w wiadomości
news:hqs4h0$fpq$1@news.onet.pl...

> O, to ciekawe - myślałem że będzie gorzej, a tu między x 4 a x 16 różnica
> nieduża, pomijając może MS Flight Simulator.

Większość płyt (i prawie wszystkie Asrocki) pozwala na asynchroniczne
taktowanie FSB i PCI-E. Wiec jak już kupisz tą kartę, to możesz bez
podkręcania CPU zwiekszyć zegar PCI-E ze 100 na 125 MHz. Wtedy karta będzie
miała przepustowość jak PCI-E x5, wiec będziesz mógł porównać czy jest
wzrost wydajności względem x4. Jak karta nie wytrzyma 125 MHz to daj 112,
wtedy będzie x4.5