Re: ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania

Autor: GAD Zombie <gad_at_USUN.gad.USUN.art.pl>
Data: Mon 26 Apr 2010 - 15:39:16 MET DST

W dniu 2010-04-23 21:51, wirtold@gmail.com pisze:

> A możesz napisać coś więcej o samym netbooku? Interesuje mnie głównie
> wentylator: jak głośny jest komputer który stoi i nic nie robi (znaczy,
> wyświetla windowsowy desktop)? Czy może w takiej sytuacji wyłącza wiatrak
> albo da się go wyłączyć jakimś osobnym programem? Jak go słychać w cichym
> pokoju gdy leży na stole a Ty, na przykład, czytasz książkę?

Na razie jest nowy, wiec nie jest zakurzony w srodku (to wiele zmienia).
Kiedy stoi i malo robi, jest naprawde bardzo cichy i prawie nie slychac
wentylatora. W ogole mam wrazenie, ze jest za slabo chlodzony, bo
komputer szybko i mocno sie grzeje (szczegolnie po wlaczeniu np. gry,
czyli obciazenia grafiki). Czy wentylator sie da wylaczyc to nie wiem,
nie probowalem.
Ogolnie sam nb robi nadal bardzo dobre wrazenie. Mocny, wszystko na nim
ladnie dziala, sprawny i szybki. Nawet na Win7 nie ma co narzekac.
Wiadomo, ze to nie jest mega potezna maszyna, ale w porownaniu z innymi
netbookami to wypada bardzo dobrze!

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/