Re: Brak odczytu HHD

Autor: Jacek Kuklinski <jacek_kuk_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Apr 2010 - 09:07:40 MET DST

Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl> :

> A sprawdzałeś z nową taśmą?
> Taśma prawidłowo wpięta (kolory, kolejność napędów)?
> Obejrzałeś gniazdo czy ma wszystkie szpilki i czy są proste (zarówno w
> MoBo jak i HDD)?
> Sprawdzałeś napędy w innej MoBo?

> W BIOSie za bardzo nie ma co ustawiać. ;D
> Wszystko zostaw na AUTO.

Wszystko było poprawnie wpięte. Okazało się, że jest uszkodzona płyta,
popuchniete kondensatory itd. Po wpięciu do innego kompa, dysk jest widoczny
80 GB - podzielony na dwie partycje. Tu jest sęk jak odzyskac dane, bo nie
można dostac sie do plików. gdyz obie partycje są w RAW. Jak to przywrócić
do NTFS?.
Chce to wykonac za pomoca TesDisk, ale nie wiem jak to zrobić, prosze o
łopatologicze przedstawienie.

Pozdrawiam
Jacek K.