Grafika do PCI-E x 4

Autor: PeJot <Pejot_at_o2.pl>
Data: Fri 23 Apr 2010 - 13:54:39 MET DST

Czołem.

Pewna płyta główna ma slot PCI-E alternatywnie do AGPx8, ale ten PCI-E
jest wg dokumentacji x4, czyli ma ~2 x mniejszą przepustowość od AGPx8.
Reszta szpejów to P4 3 GHz, z perspektywą na Core 2 Duo np. E6700, 2 x
512 MB DDR1 dual, z perspektywą na 2 x 1GB DDR2 dual. Jak bez szaleństwa
finansowego, ale sensownie obsadzić grafikę ? Celem jest prosty pecet
domowy "do wszystkiego", do grania też, ale bez zacięcia.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem