Re: Pentiom III 733 MHz a DivX

Autor: Remek <remciu_at_tlen.pl>
Data: Fri 23 Apr 2010 - 10:07:40 MET DST

Użytkownik "JoteR" napisał:

> moim skromnym zdaniem głównym problemem jest zbyt mała pamięć. XP po
> zaaplikowaniu SP3 przy 256 MIB zaczyna straszliwie mulić, swapując bez
> opamiętania w walce o przeżycie.

NJie ma żadnych SP.

Dysk zajęty obsługą
> pliku wymiany nie za bardzo nadąża z odczytywaniem kolejnych porcji filmu.
> Na początek dorzuciłbym mu drugie 256 MiB RAM i dopiero wtedy zaczął bawić
> się kodekami.

Od tego zacząłem, ale niestety ta płyta nie obsługuje nowszych typów SDRAM i
128 MB widzi jako 64 MB, 256 MB jako 128 MB. A ma tylko 3 banki i nie ma
obsługi DDR niestety. Nie ma chyba sensu szukać starych pamięci o
odpowiedniej pojemności pasujących do tej płyty. Wyjdzie drożej niż trochę
nowsza MB. Nie mogę znaleźć informacji czy ta P6BAT powinna pociągnąć PIII
933 MHz. Strony ECS to paranoja totalna.

Remek