Re: Pentiom III 733 MHz a DivX

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 17:53:29 MET DST

W dniu 2010-04-22 13:47, Remek pisze:

> Tak zrobiłem i kiszka totalna. Działa najgorzej z możliwych opcji. Jako tako
> jest na DivX 5. Chyba jednak trzeba zmienić sprzęt, bo nie ma co oczekiwać
> cudów. Mam procesor Pentium III 933 Mhz, ale na tej płycie nie rusza. Same
> problemy.

Pewnie nie na Twojej płycie tylko w Twoim odtwarzaczu.
Jak zainstalujesz codeki to nic tam w nich nie zmieniaj, nie kombinuj,
zostaw tak jak się zainstalowało. Możesz tylko wyłączyć (czy nie
instalować) AC3.
Zainstaluj sobie programik do odtwarzania filmów Cinema Player:
http://legalne.info/CinemaPlayer,program,download,584

--
animka