Re: Czym testować?

Autor: W.P. <laurentp_at_wp.pl>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 16:58:10 MET DST

Użytkownik qwerty napisał:
> Użytkownik "W.P." <laurentp@wp.pl> napisał w wiadomości grup
>
> Dopytaj o wszystkie szczegóły. U mnie gdy w przedłużaczu pojawiły się
> przepięcia komputer wieszał się.

Jest "lepiej": komputer dociążony (demo gry w oknie i zaciąganie łatek)
"zamarzł" i NIE daje się ponownie uruchomić (nawet nie piszczy).

Co może coś podpowiadać, jak wsadziłem kartę sieciową (Realtek),
najpierw wykrył "PCI device" i nie chciał przyjąć driverów, w drugim
slocie wcale nie wykrył karty, dopiero w trzecim poprawnie poszło.

W.P.