Re: Jaki dysk EIDE - ustawienia w BIOS dla SATA?

Autor: Ewa <nie_at_wysylac.pl>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 07:03:08 MET DST

> Na czas instalacji wypiąć fizycznie dysk EIDE.

Wtedy (na czas przejściowy) nie utworzy się plik boot.ini na dysku EIDE
żeby móc wybierać skąd ściągać system.
Po tym okresie chcę system na SATA zostawić, a nie instalować od nowa,
natomiast system na starym dysku EIDE chcę usunąć.

Czy będzie działał następujący scenariusz:
instaluję system Win XP na dysku SATA gdy dysk EIDE ze stary systemem
Win XP jest wpięty. Utworzy się plik boot.ini na starym dysku EIDE.
Następnie od razu odpinam dysk EIDE, instaluję systemem Win XP na nowym
dysku SATA. Następnie wpinam dysk EIDE. Czy po takich operacjach
plik boot.ini będzie dawał możliwość wyboru na czas przejściowy?
Czy po jakimś czasie, po jego odpięciu system będzie się ściągał "sam"
(bez wyboru z boot.ini) z dysku SATA?

Pozdrawiam
Ewa