Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 21 Apr 2010 - 16:31:45 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sławek Maculewicz"
>A ktoś broni zrobienia sobie takiego CD i odtwarzania z niego systemu
>gotowego do pracy?

Jak pisałem, slipstreaming to trochę nie ta klasa zastosowań. Wątpię
żeby ktoś, kto ma kilka różnych składaków (bo zwykle kupuje się "co
dobre", a nie standard) bujał się z przygotowywaniem takiej instalacji.

>Czy rescue CD użyty po dwóch latach od zakupu komputera nie będzie wymagał
>instalacji poprawek?

Owszem. Co daje nam jednak ładne kilka rebootów mniej. (i oszczędność
czasu).

Ja wiem, że się da robić samemu zintegrowane obrazy, razem z aplikacjami
i występem Chóru Aleksandrowa. Ale nie o tym mowa, co się da, a tym, co
jest opłacalne przy pewnych wielkościach instalacji.

--
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]