Re: Pentiom III 733 MHz a DivX

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Wed 21 Apr 2010 - 16:17:06 MET DST

> Czy taki zestaw wystarczy/powinien wystarczyć do odtwarzania filmów w
> formacie DivX? Póki co filmy odtwarzane są skokami. Dźwięk "leci" równo.
> Również film DVD jest odtwarzany źle, a przecież podobno to znaczne mniej
> wymagający format. Zainstalowałem na próbę na tym sprzęcie Windows98 SE i
> jest dobrze. Czego brakuje? Procesora, RAMu?

Do plików DivX wystarczy, ale weź pod uwagę fakt, że tak od 10 lat DivX jako
taki jest dość rzadko używany. Używane są na przykład Xvid, H.264. Ten drugi
wymaga procesora około 1GHz do odtwarzania plików w rozmiarze 720x480. Do
tak starego kompa jak Pentium III muszą to faktycznie być pliki DivX, czyli
dość prymitywne i musisz mieć niezbyt nowe kodeki lub nowe, ale z
wyłączonymi wszelkimi opcjami ulepszania jakości (post processing), mają po
prostu dekompresować film. Wtedy się da.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]