Re: AM2 czy AM3?

Autor: news..pl <pp_at_ppo.pl>
Data: Wed 21 Apr 2010 - 08:43:13 MET DST

> Sugerujesz, że do płyty AM2+ nie wsadzi nowych procesorów? Ciekawe. Ja mam
> teraz w swoim Gigabyte Phenoma II x4 i czekam na premierę x6, którego też
> mam zamiar nabyć i obsadzić (zapewne bezproblemowo) w tej płycie.

Jak masz to wsadzisz ale nie do każdej płyty, a i wydajność będzie mniejsza.
Niedługo DDR2 zejdzie z rynku i będzie kłopot jak gość zechce rozszerzyć
pamieć to zacznie mieć dylematy czy wymieniać płytę na nowszą, jeśli ma
kupić nową płytę to zdecydowanie AM3.
Będąc w Twojej sytuacji też nie zastanawiam się nad wyborem bo już mam płytę
AM2+ :)
W odwrotną stronę jest podobno gorzej choć nie próbowałem, podobno AM2 nie
wchodzi w płyty AM3
Piotr