Re: Boot loader

Autor: Jozef000 <jozef000_NO_SPAP__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Apr 2010 - 19:19:56 MET DST

Uzytkownik "Payol" <payolsmietnik@googlemail.com> napisal w wiadomosci
news:e3cb4190-a38e-452e-9bb4-faf5f545c723@g11g2000yqe.googlegroups.com...
> Witam,
> Troszke mnie ponioslo i wydaje mi sie ze moj komp ma za malo mocy z
> zasilacza. Co dziwne zasilacz 700W, dziala wszystko pieknie, ale przy
> obrobce video HD komp sie wylacza - sprawdzalem 3 rozne programy,
> update driverow do karty, oraz wszelakich kodekow nie pomogl - wniosek
> zasilacz... i fakt 4 duze dyski, kieszen, karta radeon 9400 / 512 moze
> troszke energii ciagnac. No i teraz problem:
> Mialem Windows 7 RC na dysku IDE ktory pracowal jako systemowy.
> Gdy RC umarl, na szybko wpialem 1TB / SATA i zainstalowalem windows 7
> [...]

Raczej nie mozliwe, ze to problem zasilacza.
ja mam 6 dysków i 2xDVD RW do tego C2D E8200 na ASUS P5K Pro i zasilacz
zdaje sie 450W. Dziala bez problemów, nawet po kilkunastu godzinach
kodowania do AVCHD (H.264) procesor do 58 st. C
W obudowie 2 wiatraki 120mm (wciag i wyciag) + w zasilaczu chyba 1x120mm

Sprawdz raczej czy ci sie procesor albo pamiec nie przegrzewa (np. OCCT)

--
Jozef000