Re: MS 7207 a Sempron

Autor: Remek <remciu_at_tlen.pl>
Data: Mon 19 Apr 2010 - 10:42:01 MET DST

Użytkownik "MAR" napisał:

> To istniał Sempron 2600+ na socket 939 ?

http://www.allegro.pl/item992974137_amd_sempron_2600_socket_754.html
http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=4227&sg=0&string=Sempron+2600%2B

Z tą nazwą płyty jest jakaś niejasność. Nie wiem czy są różne konstrukcje o
tej samej nazwie, bałagan w informacjach, czy informacje są niepełne, bo też
spotykam opisy że to Socket 939, AMD 64 itd.

> A wiatrak ma regulację obrotów ?

Tego właśnie chciałbym się dowiedzieć,

> No to się nie przegrzewa.

Przecież nie o to chodzi.

> Zwalnia na ucho czy też zmniejsza się ilość obrotów (i ile wynosi ?)

Słyszę, że zwalnia i Everest pokazuje.

Pełne obroty - 4116
Wolniejsze - 3196

Remek