Re: PÅ‚yta Gigabyte P55A UD3R pod i7. Co sÄ…dzicie?

Autor: Marek <marek1967_at_spam.interia.pl>
Data: Sun 18 Apr 2010 - 23:26:00 MET DST

W dniu 2010-04-17 22:32, MAR pisze:

> Przyznaj, nie chciało Ci się porównywać z informacjami o płycie bez
> literki A dostępnymi na stronie www Gigabyte ?

A co miałbym porównywać? Parametrów jest mnóstwo. Niektóre być może
zależą od literki A a inne nie. Skąd mam wiedzieć na czym różnica
polega? Różne płyty na biosach P55 jaki i na P55A mogą mieć lub nie
USB3/SATA3 więc to nie to. Sieć też od tego nie zależy. Więc co? Mam
zgadywać?

> To jest dowcip ?

Dlaczego dowcip? Sam na własnej skórze to przetrenowałem w jakiejś
płycie Asusa. Ta sama płyta w wersji rev. 2 miała poprawioną
kompatybilność z dyskami Seagata. Różnica była rzędu 50%. W konstrukcji
płyty różnica tkwiła w jednym układzie scalonym - miał nieco inne
oznaczenie.

> Nie sądze by Sata 6gb coś dało, ale też nie zaszkodzi.

Może dać w najbliższej przyszłości. Seagate prognozuje, że rok 2011
będzie tym przełomowym. Zapraszam do lektury:
http://www.seagate.com/docs/pdf/evolution_to_sata_6gb_storage.pdf

Jednakże wątek nie o SATA3 jest lecz ogólnie - czy nie wpakuję się w
jakiś kanał z w/w płytą.