Jaki PC do 1500zl

Autor: JP <bolek_at_lolek.pl>
Data: Sun 18 Apr 2010 - 10:34:44 MET DST

Witam;
Potrzebuje porady co do zakupu PC do ceny max 1500zl bez monitora oraz
peryferiow.
Komputer bedzie uzywany przez dziewczyne uczacac sie w szkole sredniej.
ogolny zarys komputera posiadam, nie mam tylko sprecyzowanej plyty gl. - jak
powszechnie wiadomo jest to akurat najwazniejszy podzespol w PC...

Zastanawiam sie nad m.w.:
http://allegro.pl/item1000188245_king_gracz_2_x_3_0ghz_4gb_500gb_grafika_
1gb_dvrw.html

http://allegro.pl/item993623818_king_gracz_2_x_3_0ghz_4gb_500gb_hd5570_
1gb_dx11.html

http://allegro.pl/item998990203_king_gracz_2_x_3_0ghz_4gb_500gb_grafika_
2gb_dvrw.html

http://allegro.pl/item1001684505_king_gracz_2_x_3_0ghz_4gb_500gb_9800gt_
1gb_dvrw.html

Co sadzicie o plycie montowanej w tych PC? Na jakiej plycie Wy byscie postawili
swoj sprzet i dlaczego?
Dodatkowo co mnie trapi w w/w komputerach to brak dokladnych inf. nt. HDD,
DVD, RAM - producenci itd...

--
Pozdrawiam