Konfiguracja pamieci przy uszkodzonym slocie

Autor: PeJot <PeJot_at_o2.pl>
Data: Sat 17 Apr 2010 - 19:55:12 MET DST

Czołem.

Pewna płyta główna obsługuje pamięci DDR400 albo DDR2 667/533, obydwa
typy w Dual Channel. Niestety, jeden ze slotów DDR2 nie rozpoznaje
pamięci ( sprawę znam jedynie ustnie ). Zakładając, że potrzeba 1GB
pamięci można użyć 2 x 512 MB DDR400 Dual Channel, albo *pojedynczą*
kość 1GB DDR2 667. Która z opcji da efektywnie szybszą RAM ? Procesor
to obecnie P4 3GHz, w podstawkę można wsadzić np. Core 2 Duo E6700,
tylko czy przy takich ograniczeniach pamięci ma to sens ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem