za bardzo rozbudowany katalog windows

Autor: Dominik <_at_interia.pl>
Data: Fri 16 Apr 2010 - 08:12:59 MET DST

Witam
Jeśli napisałem na złe forum to przepraszam z góry

jest windows xp home +sp3 + wszystkie aktualizacje
na jednym z komputerów zajmuje aż 15 giga, jak odkryje wszystkie pliki
zaznacze w nim katalogi i pliki i sprawdze ile zajmuje to wychodzi około
5 giga. usunąłem wszystkie punkty przywracania systemu poprzez
"oczyszczanie dysku". przywracanie systemu jest włączone i ustawione na 5%.

ma ktoś może pomysł co zajmuje 10 giga - co to jest i czy można do
usunąć...