Re: usb na pci nie wymagajace sterownikow od xp.

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Fri 16 Apr 2010 - 00:25:17 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:hq82do$4sd$1@inews.gazeta.pl...

> Nie tylko w nowych, spotkałem się z takim zjawiskiem w starej Shuttle
> AK32. Ale może to był bug, a nie fiuczer ;-)

Ja spotkałem gościa który wogóle nie wiedział o istnieniu Legacy USB, a że w
jego płycie domyślnie była wyłączona to instalując Windows zawsze podłączał
tymczasowo klawiaturę PS/2 :)

> Przyjrzałem się jednej takiej - faktycznie gniazd PS/2 nie ma ale ma
> punkty lutownicze pod zespół gniazd. Ciekawe, czy wlutowanie takiego bloku
> "ubogaciłoby" płytę.

W sumie duża większość ludzi już nie używa PS/2. A kto używa ten kupi płytę
to posiadającą, jeszcze przynajmniej 2-3 lata będa takie dostępne.
Analogicznie z flopem, IDE, RS-232, LPT.