Re: urzadzenie wielofunkcyjne

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Mon 12 Apr 2010 - 10:33:42 MET DST

W dniu 2010-04-12 01:55, Animka pisze:

> Moja stareńka lexmark nie ma automatycznego podajnika. Ma górny zasobnik
> papieru. Włożę ileś tam kartek i sobie pobiera do drukowania. Ale to już
> chyba coś innego niż tamto. Mam doświadczenie tylko z jedną drukarką :P

Nie rozumiem :) Jest szuflada na dole do której wkładasz papier. Sam
zaciąga, nie trzeba mu wciskać ;) Dołączone jest kilka sztuk papieru
foto i nawet ładnie mu to wychodzi. Na razie za krótko ją mam, żeby się
rozpisywać nad nią. Zresztą sprzęt nowy więc i opinii brak. Jak na razie
nie mam zastrzeżeń, oprócz jednego, kabel USB wchodzi do drukarki pod
skanerem, trochę mnie to irytuje bo muszę się przełączać między
drukarkami :)