Re: system 7 na laptopie

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Fri 09 Apr 2010 - 19:33:01 MET DST

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w
wiadomości news:6guvx53dcp63
> Hem hem, może wartoby użyć narzędzia dostrajającego ClearType do upodobań?

Hem hem a może cokolwiek w nim zmienisz? Próbowales czy tylko tak sobie
marudzisz?

> No i właściwie co jest z tym screenem nie tak?

Albo ja jestem ślepy, albo Ty nie widzisz w podkreślonych czcionkach
rozmycia jak cholera. Rozmycia powodowanego przez CT, które żeby było
śmieśniej zostało wyłączone, ze skutkiem jakie na załaczonym oknie widać.
Spojrz na krawedzie czcionek z napisem "let me pick..." i porównaj z czcionka
napisu "Include subfolders".
Przem