Re: Drukarka

Autor: Kuba <qbutek_at_onet.pl>
Data: Fri 09 Apr 2010 - 13:08:29 MET DST

Budzik pisze:

> nie wiem, co to iPrint,

Taki żarcik, przesiadłem się na Appla i Brother również śmiga idealnie.
Co więcej, nie muszę używać żadnych softwarowych kombajnów z
dziesiątkami kreatorów i asystentów do skanowania, malutki systemowy
Preview w pełni obsługuje wszystkie funkcje i opcje skanera, w tym także
przez sieć lokalną. Skanować można do jpeg,tiff, png & co. oraz do pdf.

> Wady:
> - sterowniki

Polecam zatem Brothera, nie będziesz zawiedziony.

Jeśli chcesz mieć możliwość podłączenia do sieci lokalnej, wybież model
z "N" na końcu nazwy, np. MFC-295CN, mają one wbudowaną kartę sieciową.
Ja mam MFC-5460CN i bardzo sobie chwalę - poza A4 często drukuję na
kopertach C5, wszystko całkowicie bezproblematycznie.
Następcą tego modelu jest 5490CN
http://allegro.pl/item992013120_brother_mfc_5490cn_fax_siec_scan_kopiar_dru_tychy.html
ADF na 50 stron, 470 PLN.
Oczywiście każdy z 4 atramentów w oddzielnym naboju.
Jeśli chcesz nieco taniej masz
http://allegro.pl/item991166002_brother_mfc_295cn_4tusze_lepszy_od_mfc_290c_nowy.html
http://allegro.pl/item983196075_brother_mfc_290c_druk_fax_skan_tusze_usb_pap_fv.html

Pozdrawiam,