Re: dziwny problem z radeonem hd4850 (dlugie)

Autor: marecki <marecki_at_no-spam.pl>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 20:40:54 MET DST

Użytkownik " MatJK" <matjed@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hpkvub$g1n$1@inews.gazeta.pl...

> Pamięć "nie gryzie" się z kartą graficzną, pamięć może być uszkodzona, a
> wynikiem tego są te BSODy, które otrzymujesz.
No ale wlasnie o to chodzi ze wyglada jakby sie gryzlo.
Z jedna karta graficzna dziala ok, z inna same zwiechy.
Ale karte graf. przelozylem do 3go kompa i tam tez powoduje zwiechy - nawet
sie system nie uruchamia. Takze jestem kompletnie skolowany juz.

> Test pamięci jest więc jak najbardziej wskazany.
> Wspominałeś coś o sterownikach... GPU, a czy aktualizowałeś sterowniki
> płyty
> głównej?
Ostatni raz pod koniec zeszlego roku jakos i dzialalo bezproblemowo przed
jak i po upgrajdzie.