Re: Pare pytan o dyski SATA

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 18:06:44 MET DST

"PeJot" napisał:

> A co się konkretnie działo ?

Ostrzeżenia i błędy dyskowe, po jakimś czasie dysk przestał w ogóle być
wykrywany przez BIOS. Po odpięciu DVD i pozostawieniu samego dysku BIOS w
końcu go wykrył, a chkdsk po godzinnej mordędze coś tam naprawił. Wyrzuciłem
DVD i podpiąłem CD-RW, pół roku to działało w miarę dobrze. Tydzień temu
wymieniłem napęd na DVD-R/W i dzisiaj po powrocie z pracy witają mnie
zapłakane dziatki (bo grać się nie da) i rozeźlona żona (bo z psiapsiółami
niedasię poplotkować). Patrzę co się tam wyprawia, a tu znowu BIOS przestał
wykrywać dysk, po odpięciu napędu optycznego - niby wszystko O.K. Nie ma co,
dysk PATA przy współczesnych płytach z jednym kanałem to proszenie się o
kłopoty.

JoteR