problem z podswietlaniem Tecra

Autor: MK <xyzqwerty_at_onet.eu>
Data: Wed 07 Apr 2010 - 16:09:45 MET DST

Ot tak bez powodu zniknal mi obraz na laptopie :(
Po dokladniejszym przyjrzeniu sie okazuje sie ze jest problem z
podswietlaniem. Po piersze widac ze cos pojawia sie na ekranie a po drugie
jak przelaczam obraz na monitor to wywietla bez problemu.
Zdarza sie tez tak ze jak przelaczam obraz z powrotem na laptopa to
podswietla mi obraz ale nie zawsze i nie dluzej niz na 2-4 sekundy.
Co to moze byc i ile moze kosztowac naprawa ?

Pozdrawiam